Τρίτη 9 Απριλίου 2013

Στις μάχες μου με την παράνομη πολιτεία κερδίζω γιατί γνωρίζω το δίκιο μου


Με πήραν τηλέφωνο από το αστυνομικό τμήμα πάλι χθες, ήθελαν να τους δώσω κάποιες επιπρόσθετες πληροφορίες. Για ποια υπόθεση απ’ όλες ρώτησα, δεν ήξερε, με παρακάλεσε να πάω από εκεί.
Αφού έψαξε κάμποση ώρα τα χαρτιά ανακαλύψαμε ότι αφορά την έγκλησή μου, που κατηγορούσα για ποινικά αδικήματα τους Γαπ, Παπαδήμο, Σαμαρά, Βενιζέλο. Και τι θέλετε τώρα, τον ρωτάω, έχω ήδη καταθέσει για την υπόθεση (βλ. κατάθεση «Αν δεν παρέμβει εισαγγελέας νομιμοποιούμαι να πάρω το όπλο και να υπερασπιστώ τα πάτρια»). Μου απαντά……… ο εισαγγελέας ζητά αν έχετε μάρτυρες!!!
Με εμπαίζεται του λέω; Να σου φέρω μάρτυρα να πει τι; «ναι, νομιμοποιείται η κυρία να πάρει το όπλο»; Γιατί τα κάνετε αυτά; Χρόνο θέλετε να κερδίσετε; Γιατί δεν κάνετε τη δουλειά σας; Τα στοιχεία όλα τα έχετε, κινούμε εμείς ως πολίτες την διαδικασία αναλαμβάνοντας όλο το ρίσκο, εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να εφαρμόσετε τον νόμο, γιατί δεν το κάνετε;;
Μου λέει, μπορείτε αν θέλετε να πείτε ότι δεν έχετε μάρτυρες και ό,τι είχατε να πείτε το δηλώσατε στην κατάθεσή σας.
Όχι, δεν θέλω να κάνω τίποτα, δεν θέλω να συμμετέχω στον εμπαιγμό, του λέω. Στην τελευταία μου ανάκριση δεν πήγα γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, και σας προκάλεσα να μου κάνετε μήνυση για απείθεια. Ούτε γι’ αυτό δεν είστε άξιοι!!
Το έκανα του λέω αυτό που δήλωσα, πήγα να τον φάω τον προδότη, ούτε και εκεί επιληφθήκατε, ούτε να με συλλάβετε δεν μπορείτε. Απλά δεν κάνετε τίποτα!!
Ξέπνοα με ρώτησε, τι θέλετε να γράψουμε στον εισαγγελέα. Δεν ξέρω τι θα κάνω, θα το σκεφτώ και θα σε ειδοποιήσω, του απάντησα κι έφυγα.
Την πλήρη απαξίωση έχουν φάει οι θεσμοί, και όλοι οι υπαίτιοι το δέχονται αναντίρρητα..
Η πολιτεία έχει φάει ΗΤΤΑ!!!!
Το τρομερό της υπόθεσης είναι ότι αυτοί έχουν νικηθεί κι εμείς νιώθουμε ανίσχυροι!!!
Έχω κάνει επίθεση σε ολόκληρο το κουραδοσύστημα, τράπεζες, δεκο, εφορία, μπάτσους, εισαγγελείς, προδότες, έχω δικαιωθεί!! Δεν έχουν όπλα να αντεπιτεθούν, δεν μπορούν να κάνουν τίποτα γιατί απλά είναι παράνομοι!!!! Είναι παράνομοι οι ίδιοι, είναι παράνομοι οι νόμοι τους, παράνομα κυβερνούν!! Λογοδοτούν σε εμάς!! Είναι υποχρέωσή μου να τους πολεμώ, υποχρέωσή μου να μην τους πληρώνω, υποχρέωσή μου να μην συναινώ!!!
Δεν κερδίζω τις μάχες επειδή είμαι γυναίκα, επειδή είμαι μάνα ανυπεράσπιστη, επειδή είμαι καλός άνθρωπος, επειδή δεν έχουν κάτι να μου βρουν, επειδή τα λέω ωραία, κερδίζω γιατί ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ!!!
Όπως δίκιο έχεις κι εσύ. Είναι τουλάχιστον θλιβερό το ότι δεν το γνωρίζεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου