Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012

Βιάζονται να τελειώσουν το τζαμί στην Αθήνα

Εντονη κινητικότητα και πιέσεις
για την ισλαμοποίηση της Ελλάδας.
Τελικά, λεφτά υπάρχουν
απ' ότι φαίνεται
αλλά μόνο για τους αλλοδαπούς

Έντονες πιέσεις από πρεσβευτές ισλαμικών χωρών, όπως της Σαουδικής Αραβίας, δέχθηκαν τις τελευταίες ημέρες υπουργοί της κυβέρνησης Παπαδήμου, αναφορικά με την «καθυστέρηση» που παρατηρείται στην ανέγερση τεμένους στον Βοτανικό. Στο σύνολο τους ήταν στελέχη του ΠΑΣΟΚ, όπως οι κ. Παπακωνσταντίνου και Ραγκούσης που δήλωσαν αναρμόδιοι και «κάρφωσαν» ως αποκλειστικά υπεύθυνο για την κωλυσιεργία, τον υπουργό Υποδομών Μάκη Βορίδη.

Σύμφωνα μάλιστα με ασφαλείς πληροφορίες, οι συγκεκριμένοι καταφέρθηκαν με βαρύτατες εκφράσεις κατά του συναδέλφου τους και ειδικά ο πρώην υπουργός Εσωτερικών, υπενθύμισε ότι λίγες ημέρες πριν παραιτηθεί από τη θέση του υπουργού Υποδομών, τον Νοέμβριο του 2011, είχε βάλει φαρδιά - πλατιά την υπογραφή του για την κατασκευή του τζαμιού.
 

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα τεύχη του διαγωνισμού είναι ήδη έτοιμα, όπως και η διάθεση 750.000 ευρώ για τις πρώτες εργασίες. Πρόκειται για πόρους που προέρχονται από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων του υπουργείου Παιδείας, το οποίο την ίδια στιγμή αφήνει σχολεία να καταρρέουν, λόγω έλλειψης κονδυλίων.

Αν δεν υπήρχε το «βέτο» Βορίδη, το αργότερο μέχρι το τέλος Μαΐου, το τέμενος θα ήταν έτοιμο προς παράδοση. Εκείνο που δεν γνωρίζουν πολλοί, είναι ότι αν κατασκευασθεί το τζαμί δεν θα είναι στην τελική του μορφή, αφού σχεδιάζεται, για αργότερα, η δημιουργία ενός κανονικού τζαμιού με μιναρέ, που αποτελεί και το κύριο αίτημα των μουσουλμάνων. Παράλληλα, αντί για περίπου 1000 άτομα, όπως ήταν η αρχική απαίτηση, τελικά θα έχει χωρητικότητα (σε πρώτη φάση) 350 ατόμων.

Για τον σκοπό αυτό θα χρησιμοποιηθεί ένα παλαιό βιομηχανικό υπόστεγο επιφανείας 1.017 τετραγωνικών μέτρων. Το γραφείο του αρχιτέκτονα (πολιτικού μηχανικού Αλέξανδρου Τομπάζη (πρώην δημοτικού συμβούλου της παράταξης Καμίνη) που έχει ετοιμάσει την τεχνική μελέτη, ζήτησε την κατεδάφιση του κτηρίου του πρώην συνεργείου του Πολεμικού Ναυτικού, καθώς δεν πληροί τους αντισεισμικούς κανονισμούς (ειδικά η στέγη του).

Επίσης, εγείρεται θέμα με την θέση που έχει το κτήριο προς την Μέκκα, που είναι βασική προϋπόθεση για την ανέγερση ενός τζαμιού. Επειδή όμως υπάρχουν λόγοι αδειοδότησης και δόμησης που απαιτούν την διατήρηση του υπάρχοντος κελύφους, θα γίνει μία "στροφή" του κτηρίου με ελαφριές κατασκευές. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζεται η διαμόρφωση του κυρίου λατρευτικού χώρου των ανδρών, καθώς κι ο χώρος του ιμάμη, ώστε να είναι στραμμένοι προς την κατεύθυνση της Μέκκας. Όσο για τον λατρευτικό χώρο των γυναικών και των βοηθητικών χώρων (υγιεινής και καθαριότητας), είναι αδιάφορο ποια κατεύθυνση θα έχουν, αφού είναι γνωστή η αποστροφή των ισλαμιστών προς το θεωρούμενο «ασθενές φύλλο».

Στην είσοδο, σύμφωνα με την μελέτη Τομπάζη (απογόνου του μεγάλου Υδραίου αγωνιστή!), θα δημιουργηθεί μία περίκλειστη αυλή, η οποία θα περιβάλλεται από τοίχους τριών μέτρων και υπόστεγο σκιασμένο, ώστε να προσφέρεται για ξεκούραση μετά την προσευχή. Στο κέντρο της αυλής, θα διαμορφωθεί σιντριβάνι με πρόσχημα βιοκλιματικούς λόγους. Πάντα σύμφωνα με την ίδια μελέτη, η νέα κατασκευή θα φέρει μεταλλικό σκελετό. Οι εξωτερικοί τοίχοι εσωτερικά θα ενσωματώνουν μεταλλικά υποστηρίγματα, ενώ εξωτερικά θα έχουν πανέλα αλουμινίου με μόνωση. Εκτεταμένως θα χρησιμοποιηθεί η γυψοσανίδα, τόσο στον κύριο λατρευτικό χώρο, όσο και στους χώρους υγιεινής.

Το ζητούμενο είναι τι θα γίνει ακόμη και εάν «ξεπαγώσει» μέσω της αλλαγής ηγεσίας στο υπουργείο Υποδομών η κατασκευή του τζαμιού, καθώς οι κάτοικοι της περιοχής και ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ, έχουν κάνει αίτηση αναίρεσης της απόφασης Ραγκούση στο Συμβούλιο της Επικρατείας. Με την υπόθεση να εκκρεμεί στο Ανώτατο Δικαστήριο, πώς είναι δυνατόν να προχωρήσουν οι εργασίες, όταν δεν έγινε αυτό δυνατόν με την κατασκευή γηπέδου του Παναθηναϊκού στην ίδια περιοχή;

Εκείνο που δεν έχει λύσει η Ελληνική Πολιτεία: πώς μπορεί να συλλειτουργήσουν στον ίδιο χώρο σουνίτες και σιίτες, αλεβίτες και ισραηλίτες και άλλα δόγματα του Ισλάμ, χωρίς να εκφραστούν οι μεταξύ τους συρράξεις; Υπενθυμίζουμε ότι οι ο μωαμεθανισμός έχει 117 σέχτες, οπότε αντιλαμβάνεται κανείς τι θα συμβεί σε περίπτωση που οι μουσουλμάνοι θα επιχειρήσουν να λύσουν τις θρησκευτικές τους διαφορές με δυναμικό τρόπο, όπως συμβαίνει καθημερινά στις γειτονιές της Βασόρας, της Βαγδάτης, της Δαμασκού, του Ισλαμαμπάντ, ακόμη και της Βομβάης. Τι θα κάνει αλήθεια, θα στείλει τα ΜΑΤ να επιβάλουν την τάξη;

Σήμερα στην Αττική λειτουργούν παράνομα 160 τζαμιά, με κύριο χαρακτηριστικό τους ότι καθένα από αυτά απευθύνεται σε συγκεκριμένο δόγμα και όχι σε όλα, όπως πάει να γίνει στον Βοτανικό. Σύμφωνα με ημιεπίσημα στοιχεία, στο Λεκανοπέδιο Αττικής ζουν περισσότεροι από 850.000 μουσουλμάνοι. Απ' αυτούς, μόνο οι 30.000 θεωρούνται νόμιμοι, ενώ στις χώρες τους, σύμφωνα με πρόσφατο ψήφισμα της Κοινοβουλευτικής ομάδας του ΟΑΣΕ, «οι χριστιανοί και οι Εκκλησίες τους δέχονται συνεχείς επιθέσεις από φονταμενταλιστές». Κάτι που δεν αποκλείεται να ζήσουμε και στην Ελλάδα, εάν επιτραπεί η ανέγερση του τεμένους, που ούτως ή άλλως, δεν καλύπτει τις λατρευτικές ανάγκες των μουσουλμάνων.
 Γιώργος Φράγκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου