Θα εργαστούν Έλληνες άνεργοι ή Αφρικανοί και Ασιάτες μετανάστες
Με μία σημαντική απόφαση που έλαβε το ευρωκοινοβούλιο ξεμπλοκάρουν τα μεγάλα οδικά έργα Ελευσίνα, Πάτρα, Πύργος, Ιόνια Οδός, Ε65 και Μαλιακός-Κλειδί, τα οποία είχαν σταματήσει το 2010 λόγω διακοπής της δανειοδότησης από τις τράπεζες.
Με την απόφαση του ευρωκοινοβουλίου υιοθετήθηκε κανονισμός σύμφωνα με τον οποίο τα κράτη-μέλη που λαμβάνουν κοινοτική βοήθεια και είναι υπό καθεστώς μνημονίου θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν κάποιο μέρος της περιφερειακής χρηματοδότησης που τους αναλογεί ως εγγύηση στις τράπεζες προκειμένου να χρηματοδοτηθούν έργα υποδομής. Η πρωτοβουλία αυτή είναι γνωστή ως Μέσο Επιμερισμού Κινδύνου.
Τα κονδύλια που προέρχονται από την φορολόγηση Ευρωπαίων πολιτών και επιχειρήσεων θα διοχετευθούν μέσω του ΕΣΠΑ, και υπολογίζονται σε 1,5 δισ. ευρώ. Στόχος είναι μέσω της παρέμβασης της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων να διατεθούν τουλάχιστον 2,25 δισ. ευρώ για δανεισμό ή εγγυήσεις για την υλοποίηση των μεγάλων αυτών έργων.
Το ερώτημα όμως που προκύπτει είναι ποιοι θα είναι τελικά οι κερδισμένοι από αυτά τα έργα, οι Έλληνες και οι λοιποί φορολογούμενοι πολίτες της ΕΕ ή οι μεγάλες εταιρείες και οι Αφρικανοί και Ασιάτες μετανάστες που θα λαμβάνουν 20 ευρώ και θα υπογράφουν ότι λαμβάνουν 40-50 ευρώ την ημέρα.
Διότι αν τελικά ο μέσος άνεργος Έλληνας αντιληφτεί ότι για μία ακόμη φορά δεν μπορεί να βρει δουλειά σε δημόσια έργα των οποίων η χρηματοδότηση προέρχεται από τους φόρους που πληρώνει και ότι αντιθέτως οι τυχεροί θα είναι οι εξ Ασίας και Αφρικής ορμώμενοι μετανάστες που δεν έχουν πληρώσει φόρους τότε δεν θα πρέπει να μας προκαλέσει έκπληξη η ραγδαία αύξηση των ποσοστών πολιτικού κόμματος που δεν συμπορεύεται με την «πολιτικά ορθή» πολιτική που εφαρμοζόταν μέχρι σήμερα στο ζήτημα της μετανάστευσης.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου